Kariera

Jeżeli pracujesz z pasją
i zaangażowaniem... To zależy nam, abyś dołączył do naszego zespołu!

Dołącz do nas

Dlaczego warto z nami pracować?

Będziesz tworzył i rozwijał wartość, jaką  jest zapewnienie bezpieczeństwa danych  naszym klientom. Prosta struktura organizacyjna pozwala na realny wpływ na rozwój firmy. Poza tym masz możliwość pracy zdalnej oraz stabilizacji zatrudnienia. Zadbamy o Twoje bezpieczeństwo dzięki ubezpieczeniu grupowemu oraz o kondycję fizyczną poprzez dofinansowanie do kart multisport. W naszej siedzibie co poniedziałek możesz liczyć na świeże owoce, a do aromatycznej kawy i szerokiej gamy herbat codziennie mamy dostęp nielimitowany.

Kim jesteśmy

Nasz zespół

Jesteśmy ludźmi pełnymi entuzjazmu i pasji. U nas znajdziesz wsparcie w pracy i przyjazną atmosferę.  Rozwijamy się poprzez dzielenie się wiedzą oraz szkolenia. Priorytetem jest dla nas zadowolenie klienta. Czerpiemy satysfakcję z każdego pozytywnie zrealizowanego zadania.

Dołącz do nas

Proces rekrutacji

Celem procesu rekrutacji jest poznanie Twoich kompetencji oraz predyspozycji do efektywnego wykonywania zadań. Chcemy również jasno przekazać informacje jak pracujemy i czego oczekujemy. Zależy nam na świadomej i trwałej współpracy. Na każdym etapie rekrutacji jesteśmy otwarci na Twoje pytania i wzajemną komunikację. Aplikować możesz bezpośrednio przez formularz na naszej stronie internetowej lub wysyłając swoje CV i obowiązkowo list motywacyjny mailowo pod adres: biuro@comp-net.pl. Ważne jest, abyś w liście motywacyjnym wskazał/a wartość, jaką wniesiesz do naszego zespołu oraz swoje największe sukcesy.

Aktualnie szukamy

Audytor IT / Administrator IT

Konin

Do Twoich zadań należeć m.in. będzie:

  • Wykonywanie Audytów Bezpieczeństwa Sieci oraz Audytów Oprogramowania według praktyk SAM (Software Assets Managment) u naszych klientów.
  • Administracja IT w CompNet Sp. z o.o.:
    • Administracja systemami informatycznymi oraz siecią komputerową.
    • Administrowanie i rozwój aplikacji biznesowych m.in.: Subiekt Nexo Pro oraz rozwiązania Microsoft: CRM, Intune, Office 365, SharePoint itp.
    • Konfiguracje IT (m.in.: hardware, software).

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli posiadasz:

  • Wiedzę z zakresu administrowania sieciami komputerowymi oraz systemami informatycznymi i Heldesk IT.
  • Doświadczenie w pełnieniu funkcji ASI, Specjalisty IT lub podobne.
  • Dobrą znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.

Twoim atutem będą:

  • Podstawowa znajomość: licencjonowania, zarządzania oprogramowaniem, oprogramowania audytowego (np. Lansweeper, Nessus, LOG System, Statlook, nVision), rozwiązań Microsoft 
    (np. Office, Windows, Windows Serwer, SQL Serwer).
  • Znajomość Microsoft CRM.
  • Certyfikaty MLS, MCP, MCTS. 
  • Znajomość standardów bezpieczeństwa oraz dobrych praktyk zarządzania usługami IT oraz SAM np. (ISO 27001 (ABS), ISO 20001 (ITIL),  ISO 19770 (SAM).
  • Doświadczenie w zakresie tworzenia instrukcji IT.
  • Umiejętności ze szkoleń miękkich (np. zarządzanie czasem, komunikacja, customer service, metody kaizen itp.).

Oferujemy Ci:

  • Realne możliwości rozwoju i realizowania swojej pasji.
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz premię.
  • Umowa o pracę, możliwość pracy zdalnej.
  • Wpływ na rozwój firmy.
  • Wysokiej jakości niezbędne narzędzia pracy.
  • Pracę na najnowszych technologiach.
  • Benefity: ubezpieczenie grupowe i karty multisport po okresie próbnym.

Aktualnie szukamy

Inspektora Ochrony Danych - kierownika projektu

Województwa: lubuskie, dolnośląskie, opolskie.

Do Twoich zadań należeć m.in. będzie:

  • Wykonywanie zadań IOD u klientów
  • Przeprowadzanie Audytów Ochrony Danych Osobowych
  • Zapewnienie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych
  • Opracowywanie dokumentacji z zakresu Ochrony Danych Osobowych (np. Polityki Bezpieczeństwa) oraz raportów po audytach

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli posiadasz:

  • Prawo jazdy kat. B
  • Wiedzę z zakresu Ochrony Danych Osobowych
  • Bardzo dobrą znajomość obsługi komputera, w tym programów MS Office (Outlook,
    Word, Excel, OneNote)
  • Wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, Ochrona Danych Osobowych, bezpieczeństwo wewnętrzne)

Twoim atutem będą:

  • Studia podyplomowe (kierunki: IOD, ABI, ODO)
  • Szkolenia z zakresu Ochrony Danych Osobowych, Ochrony Informacji, Audytów Bezpieczeństwa, Polityk Bezpieczeństwa
  • Audytor wiodący/wewnętrzny ISO 27001, ISO 20000-1
  • Szkolenia miękkie, np. zarządzanie sobą w czasie, komunikacja, radzenie ze stresem, customer service, metody kaizen, itp.

Twoje zaangażowanie docenimy poprzez:

  • Umowę o pracę na pełen etat, pracę zdalną
  • Wsparcie zespołu i realny wpływ na rozwój firmy
  • Wysokiej jakości narzędzia pracy (notebook, smartphone)
  • Pracę na najnowszych rozwiązaniach IT
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz premię
  • Możliwość współpracy z doświadczonymi specjalistami w dziedzinie ochrony danych, Bezpieczeństwa Informacji
  • Benefity (ubezpieczenie grupowe, karty multisport) po okresie próbnym

Poczułeś, że to jest miejsce pracy, którego szukasz? Nam też zależy, abyś do nas dołączył/a.

Wyślij swoją aplikację  (CV i list motywacyjny) na e-mail: biuro@comp-net.pl lub skorzystaj z formularza. 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prosimy o przesyłanie plików wyłącznie w formacie: pdf.

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę na przetwarzanie danych w celu prowadzenia rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, a udzielona uprzednio zgoda może być w każdej chwili wycofana. Administratorem przekazanych przez Ciebie danych jest CompNet Sp. z o. o., ul. Leszczynowa 33A, 62-500 Konin, tel. +48 63 240 65 32, biuro@comp-net.pl Więcej w Klauzuli Informacyjnej.